Toimintaohje, jos mikroaaltouuni rikkoontuu takuuaikana

Laite ei käynnisty lainkaan tai ei lämmitä käynnistyttyään )

  • Asiakas tuo rikkoontuneen uunin takaisin myyjäliikkeeseen
  • Ennen vaihtopäätöksen tekoa uunin toimimattomuus on todettava liittämällä uuni sähköverkkoon ja yrittämällä käynnistää uuni.
  • Myyjä toteaa toimimattomuuden ja tarkistaa takuun voimassaolon ostokuitista.
  • Liike antaa rikkoontuneen uunin tilalle uuden uunin ja toimittaa viallisen uunin kierrätykseen.

Miten hyvityspyyntö tai tuotevaihtopyyntö tehdään:

  1. Rekisteröi liikkeesi XPOS käyttäjäksi ( jos liikkeesi on jo XPOS käyttäjä, siirry seuraavaan kohtaan ) ja aktivoi Gorenje merkki ( samalla tulee aktivoitua Upo ja ASKO tuotemerkit ).Ohje rekisteröintiin ja Gorenjen aktivointiin avautuu linkistä Rekisteröityminen XPOS käyttäjäksi.
  2. Tee tuotevaihtopyyntö XPOS.siin ohjeen mukaan. Ohje avautuu linkistä Tuotevaihtopyynnön teko.
  3. Kun pyyntö on käsitelty , teille lähetetään uusi tuote tai tehdään asiakkaalle luovutetustatuotteesta hyvityslasku.
pdf Rekisteröityminen XPOS käyttäjäksi
rekisterityminen_xpos_kyttjksi.docx.pdf
387 kB
pdf Tuotevaihtopyynnön teko
tuotevaihtopyynnn_teko.docx.pdf
0,62 MB