G5 LAATULUPAUSRekisteröi ostoksesi
1
Haluamme varmistaa, että asiakkaamme ovat mahdollisimman tyytyväisiä ja voivat luottaa täysin UPO -tuotteensa toimintaan nyt ja tulevaisuudessa. Sen vuoksi kaikki asiakkaamme saavat käyttöönsä UPO G5 laatulupaus -palvelun UPO-tuotteen ostopäivästä lähtien. UPO G5 -laatulupaus vastaa viiden vuoden ajan siitä, että tuotteet ja huolto toimivat laadukkaasti. UPO G5 -laatulupaus koskee yksityiskäyttöön tarkoitettuja tuotteita, mikroaaltouuneja lukuunottamatta, jotka on ostettu 1.3.2018 jälkeen*.
 
 
Jotta asiakas saa UPO G5 -laatulupauksen käyttöönsä, tulee hänen rekisteröidä tuotteensa osoitteessa upo.fi/G5. Palvelun sisältö on seuraava:

2 vuoden tuotetakuu

UPO-tuotteilla on ostopäivästä lähtien 24 kuukauden takuu, jonka aikana tuotteen materiaali- ja valmistusvirheistä johtuneet viat korjataan veloituksetta.

5 vuoden ilmainen varaosapalvelu

24 kuukauden takuuajan jälkeen UPO-tuotteille myönnetään 36 kuukauden ilmainen varaosapalvelu. Tänä aikana normaalissa kotikäytössä mahdollisesti vioittuneiden osien tilalle toimitetaan varaosat vaihtoa varten veloituksetta.

10 vuoden varaosien toimitusvarmuus

Takaamme, että UPO-tuotteeseen on saatavilla varaosia vähintään 10 vuoden ajan ostopäivästä.

UPO G5 Laatulupaus ehdot

Napsauta
laajentaaksesi

Rekisteröi ostoksesi

Varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun, tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietoja. On tärkeää kirjata kaikki tiedot oikein, että takuu astuu voimaan. Täytä alla oleva lomake ja lähetämme G5 Laatulupaus – todistuksen.
Todistus lähetetään yllä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Avaa ovi, sarjanumero sijaitsee kaapin sisäseinällä, tai laatikon takana.

Maksutositteen numero on merkitty kaupan teille antamaan maksutositteeseen (kuitti, lasku jne.)

Ongelmia rekisteröinnissä?

Jos rekisteröinti ei onnistu tai jos sinulla on kysyttävää rekisteröinnistä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti tai soittamalla palvelunumeroomme. 

S-posti: kodinkoneet@gorenjegroup.com 
Puhelin: 
09-503301, valitse 1