5 vuoden takuu UPO-astianpesukoneilleOstaessasi valitun UPO -astianpesukoneen ajalla 1.9.2017 - 1.3.2018 saat 5 vuoden takuun.
1
Ostaessasi UPO-kodinkoneen voit olla varma siitä, että olet hankkinut laadukkaan, luotettavan ja kestävän laitteen, jonka Gorenje Group, yksi Euroopan johtavista kodinkoneiden valmistajista, on suunnitellut erityisesti suomalaisia koteja varten. 

Tarjoamme nyt yhteensä 5 vuoden takuun valituille UPO - astianpesukoneille. Normaali takuu kodinkoneilla on kaksi vuotta.

Tarjoamamme 5 vuoden takuu takaa sinulle täydellisen mielenrauhan osoittaen samalla, kuinka paljon luotamme teknologiaamme ja tuotteidemme erinomaiseen laatuun. Usko sinäkin pitkään kestävään suorituskykyyn ja tarjoamaamme tukeen.

UPO 5-vuoden takuun takuuehdot

Jos olet rekisteröinyt tuotteesi ja sinulla on esittää siitä ostotosite, UPO astiapesukoneen koskee 5 vuoden takuu ostopäivästä lähtien. Takuu koskee Suomessa asuvia kuluttaja-asiakkaita. UPO -takuuseen sovelletaan seuraavia laitetta koskevia säännöksiä, lakisääteiset oikeutesi säilyvät ennallaan:
Laitetta saa käyttää ainoastaan kotitalouksissa, kotiosoitteeksi ilmoitetussa osoitteessa. 

  1. Laite on asennettava ja sitä on käytettävä oikein, käyttöoppaan sekä UPOn mahdollisesti toimittamien erillisten asennusohjeiden mukaisesti. 
  2. Laite on liitettävä asianmukaisesti verkkovirtaan paikallisten lakien ja määräysten mukaisesti. 
  3. Takuu ei kata tapauksia, joissa laitetta on käytetty väärin tai se on rikkoutunut laitteesta riippumattomasta syystä tai jokin muu taho kuin UPOn valtuutettu huoltoliike on tehnyt sille korjaus- tai muutostöitä. 
  4. Mikäli UPO katsoo tarpeelliseksi vaihtaa laitteen takuuaikana, uutta laitetta koskee alkuperäinen takuuaika, eli takuuaika ei ala alusta sen kohdalla. 

Takuun ulkopuolelle jäävät seuraavat tapaukset, joita takuu ei kata: 

  1. Laitteen asennuksen korjaaminen. 
  2. Käytettyjen laitteiden tai sellaisten yleisissä tiloissa käytettävien laitteiden korjaus, joita käyttävät useammat henkilöt. 
  3. Normaali kuluminen, jota voidaan kohtuudella odottaa kyseisen ikäiseltä ja kyseisessä käytössä olleelta laitteelta. 
  4. Käyttäjän opastaminen laitteen oikeassa käytössä. 
  5. Talon verkkosulakkeiden vaihto. 
  6. Kaikki kosmeettisten tai kuluvien osien vaihto- tai korjaustyöt, kuten esim. lamput, pistokkeet, sulakkeet, kaapelit, suodattimet ja lisävarusteet, säätönupit, kahvat, lasiosat ja hyllyt, kumiletkut, oven muovihyllyt tai muut tarvikkeet. Niihin kuuluvat kaikki osat, jotka ovat kuluneet, värjäytyneet tai vaurioituneet virheellisen käytön tai puhdistuksen seurauksena. 
  7. Laitteen korjaaminen kalkista, homeesta, liasta, rasvasta, vuodoista ja hajuista aiheutuvien seurausten johdosta. 
  8. Tulvasta, salamaniskusta, sähköiskusta tai ylijännitteestä, myrskystä, äärimmäisistä lämpötiloista, räjähdyksestä, iskuista, korroosiosta, varkaudesta tai varkausyrityksestä aiheutuvien vaurioiden korjaaminen. 
  9. Toimenpiteet laitteen toiminnasta johtuvan melun, tärinän tai höyryn vuoksi. Tällaisiin kuuluu puhaltimien säännöllinen käynnistyminen. 
  10. Metalliosien tai pintojen korjaus tai vaihto kolojen, naarmujen, murtumien tai vaurioiden takia, jotka ovat syntyneet tuntemattomista syistä tai hankaavien tai voimakkaiden puhdistusaineiden käytöstä. 

Kampanjan piiriin kuuluvat tuotteet:

Rekisteröi ostoksesi

Varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun, tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietoja. On tärkeää kirjata kaikki tiedot oikein, että takuu astuu voimaan. Täytä lomake alla ja lähetämme 5 vuoden takuutodistuksesi.
Avaa ovi, sarjanumero sijaitsee kaapin sisäseinällä, tai laatikon takana.

Maksutositteen numero on merkitty kaupan teille antamaan maksutositteeseen (kuitti, lasku jne.)

Ongelmia rekisteröinnissä?

Jos rekisteröinti ei onnistu tai jos sinulla on kysyttävää rekisteröinnistä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti tai soittamalla palvelunumeroomme. 
S-posti: kodinkoneet@gorenjegroup.com 
Puhelin: 
09-503301, valitse 1