G5 LAATULUPAUSUPO PYYKINPESUKONEILLE AJALLA 1/9 2017 – 1/3 2018
1
Haluamme varmistaa, että asiakkaamme ovat mahdollisimman tyytyväisiä ja voivat luottaa täysin UPO-tuotteensa toimintaan nyt ja tulevaisuudessa. Sen vuoksi kaikki asiakkaamme saavat käyttöönsä UPO Laatulupaus -palvelun UPO-tuotteen ostopäivästä lähtien. UPO Laatulupaus vastaa viiden vuoden ajan siitä, että tuotteet ja huolto toimivat laadukkaasti. Koskee yksityiskäyttöön tarkoitettuja tuotteita, jotka on ostettu ajalla 1.9.2017 – 1.3.2018 . Palvelun sisältö on seuraava: 

24 kuukauden tuotetakuu
UPO-tuotteilla on ostopäivästä lähtien 24 kuukauden takuu, jonka aikana tuotteen materiaali- ja valmistusvirheistä johtuneet viat korjataan veloituksetta. 

60 kuukauden ilmainen varaosapalvelu
24 kuukauden takuuajan jälkeen UPO-tuotteille myönnetään 36 kuukauden (vuodet 3-5) ilmainen varaosapalvelu. Tänä aikana normaalissa kotikäytössä mahdollisesti vioittuneiden osien tilalle toimitetaan varaosat vaihtoa varten veloituksetta. 

10 vuoden varaosien toimitusvarmuus 
Takaamme, että UPO-tuotteeseen on saatavilla varaosia vähintään 10 vuoden ajan ostopäivästä. 

Yleistä 
Ensimmäisen 24 kuukauden aikana normaalissa kotikäytössä ilmaantuneet tuoteperäiset viat korjataan veloituksetta. Käyttövirheistä tai huolimattomuudesta aiheutuneita vikoja takuu ei kata. Ensimmäisen 24 kuukauden jälkeen normaalissa kotikäytössä mahdollisesti vioittuneiden osien tilalle toimitetaan varaosat veloituksetta. Korjaukset saa tehdä ainoastaan valtuutetut UPO teknikot. Ilmainen palvelu ei kata asentajien työtä, matkoja tai vastaavia. 

UPO Laatulupaus ei kata seuraavia tilanteita 
Virhe tai vaurio on seurausta virheellisestä käytöstä, väärinkäytöstä, puutteellisesta ylläpidosta tai virheellisestä asennuksesta mukaan lukien sijoitus, kytkennät ja asennus kalusteisiin. Sähkövika on seurausta salamaniskusta, sähköverkon toimintahäiriöstä tai muusta vastaavasta syystä. Virhe tai vaurio on suoraa tai epäsuoraa seurausta ylikuormituksesta, virheellisestä käytöstä, väärinkäytöstä tai puutteellisesta ylläpidosta. Huoltomies ei mahdollisessa korjaustilanteessa pääse käsiksi tuotteeseen. 


Kampanjan piiriin kuuluvat tuotteet:

Rekisteröi ostoksesi

Varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun, tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietoja. On tärkeää kirjata kaikki tiedot oikein, että takuu astuu voimaan. Täytä alla oleva lomake ja lähetämme G5 Laatulupaus – todistuksen.
Avaa ovi, sarjanumero sijaitsee kaapin sisäseinällä, tai laatikon takana.

Maksutositteen numero on merkitty kaupan teille antamaan maksutositteeseen (kuitti, lasku jne.)

Ongelmia rekisteröinnissä?

Jos rekisteröinti ei onnistu tai jos sinulla on kysyttävää rekisteröinnistä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti tai soittamalla palvelunumeroomme. 

S-posti: kodinkoneet@gorenjegroup.com 
Puhelin: 
09-503301, valitse 1