G5 LAATULUPAUSRekisteröi ostoksesi
1
Luotettavuus ja asiakastyytyväisyys on UPO:lle kaikki kaikessa. Siksi tarjoamme tuotteillemme UPO Laatulupaus G5 -palvelun tuotteen oston yhteydessä. Laatulupaus koskee kaikkia kulutusasiakkaiden yksityiskäyttöön tarkoitettuja UPO-tuotteita, mikroaaltouuneja lukuunottamatta, jotka on ostettu 13.9.2019 jälkeen.

Jos olet jo ostanut UPO-tuotteen, voit rekisteröidä laatulupauksen käyttöösi täyttämällä allaolevat tiedot. G5 Laatulupaus kattaa seuraavat palvelut:

2 vuoden kokonaisturva

UPO:n myöntämä 24 kuukauden valitusaika tarkoittaa, että tuotteen materiaali – ja valmistusvirheistä koituneet viat korjataan veloituksetta kahden vuoden ajan ostopäivästä.

Ilmaiset varaosat 5 vuodeksi

UPO:n lisäturva kattaa ilmaiset varaosat laitteellesi 5 vuoden ajaksi. Lue takuuehdot alta.

10 vuoden toimintavarmuus

Takaamme, että UPO:n tuotteisiin on saatavilla varaosia vähintään 10 vuoden ajan ostopäivästä.

UPO G5 Laatulupaus –ehdot

Klikkaa laajentaaksesi

Rekisteröi ostoksesi

Pyydämme sinua täyttämään allaolevat tiedot G5-laatulupauksen rekisteröintiä varten. Jotta lomakkeen täyttö olisi mahdollisimman jouhevaa, suosittelemme ottamaan esille sekä uuden tuotteesi että myymälästä saadun ostokuitin. Näin lomakkeen täyttöön menee vain 2 minuuttia, jonka jälkeen saat sähköpostiisi takuuvahvistuksen. Se toimii takuutodistuksena tuotteen ostokuittiin liitettynä.

Huomioithan, että rekisteröinti tulee suorittaa viimeistään 12 viikon kuluessa ostopäivästä.

Todistus lähetetään yllä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
Esim: O6107S
Huom! Täytäthän vain kuusi (6) ensimmäistä numeroa ennen kauttaviivaa (/). Esim. 171786.

Tuotteen sarjanumero sijaitsee laitteen sisäseinässä tai laatikon takana. Löydät sen avaamalla luukun.

Voit halutessasi lisätä ostokuitista löytyvän kuitin- /laskun- tai tilausnumeron. Tämä ei ole pakollista, mutta toimii lisävarmistuksena.

Rekisteröinti tulee suorittaa viimeistään 12 viikon kuluessa ostosta.
Tutustu UPO:n tietosuojalausekkeeseen täältä.

Ongelmia rekisteröinnissä?

Voit kokeilla seuraavia:

- Vaihda käyttämääsi selainta (esimerkiksi Chromeen).
- Kokeile rekisteröintiä toisella tietokoneella, tabletilla tai puhelimella.
- Tarkista, ettei takuuvahvistus ole päätynyt sähköpostisi roskaposti-kansioon.

Jos sinulla on edelleen ongelmia rekisteröinnissä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

S-posti: Service.Finland@gorenje.com 
Puhelin: 09-503301